20 Ekim 2015 Salı

5. KT Blog Tur || Kuzey Masalı-Zeliha Eren (Yorum)

Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı: 574
Goodreads Puanı: 4.14 (14 oylama)

Seri: BİS #1

Konuşmaktan çok homurdanarak iletişim kuran, Bilişim İstihbarat Servisi'nin yakışıklı ve sert ajanı Kuzey Karaarslan, dünyayı birbirine katan özel bir anahtarın sahibi olan zeki, baş belası ve kızıl kafalı Masal Kılıç ile karşılaştığında başına gelen ilk şey, pembe iç çamaşırlarıydı.
Bunun sadece bir başlangıç olduğunu anlaması ise hiç uzun sürmedi.
Kuzey, hayatı boyunca eline pers gülü renginde oje almamıştı. Bir dakika! Kuzey eline hiç oje almamıştı ki! Ta ki renklerin kitabını yazan, sakar bir belaya kalbini kaptırana dek…
Erkek türüyle sınırlı kalmayıp, son model arabalarından bile kıskandığı Masal için cayır cayır yanarken, dünyayı kurtarmak o kadar da kolay değildi. Operasyonun kilit ismi Masal da onunla aynı kulvarda koşuyordu. Çünkü Kuzey etrafındayken, dibi tutan yemekten farkı kalmıyordu.

Selaaam!
Nasılsınız?
Ben iyiyim. Yani sanırım. Arada hala bi depresifik haller geliyor ama bazı anlar geçiyor. 

Beşinci turumuzla karşınızdayız!

İlk başta size ufak bir şey demek istiyorum, bu kitabı çok sevdim!

Tamam, direk konusuna geçiyorum. Böylece konuyu hemen bitirip hislerimle sizi baş başa bırakabilirim.

Şimdi;  sakarlıklarla dolu çılgın bir kız düşünün. Ama ne kız! Yeşil gözlü, kıpkırmızı saçlı *kısaca kızıl* ve rengarenk giyinen bir kız. Dediğim gibi, tam anlamıyla çılgın! Bir de kıskanç, kaba, boyu iki metreye on kala durmuş bir adam düşünün. Baklavalı, sert hatlı, karizmatik… Tamam kendimizden geçmeyelim.

Yani Masal neşeli ve capcanlı bir kız iken, Kuzey de soğuk ve yalnız hisseden biridir.
Tabi sakar dedik. İlk tanışma kesinlikle baş kahramanımızın sakarlıklarıyla dolu olmalı. Uçaktan inerken çantasını almaya çalışmak ve zincirleme bavul kazasına sebep olarak Kuzey’in üzerine pembe iç çamaşırlarını geçirmek! Üzerine de ”Size pembe çok yakıştı.” demek. Ve evet, Masal hala ölmedi.

Ardından Masal’ın yanlış koordinatlar alarak bir çatışmanın tam ortasına düşmesiyle ikili yeniden karşılaşıyor. Ama bu karşılaşmadan sonra artık hep yan yana kalmak zorundalar! Çünkü Bilişim İstihbarat Servisi Masal’ın suçlu olma durumuna karşı onu bir nevi göz hapsine tutmuştur.

Konuda aklınıza takılan sorular oldu mu? Mesela Kuzey’in mesleği ne? Masal BİS’e nasıl bir yardımda bulunabilir?

Eh, bunun için kitabı almanız gerekecek.

Kitabı çok sevdim. Öyle ki okuldan yığınla yapılacak gelirken ben tüm günümü bu kitabı okumakla harcadım. Altı yüz sayfalık bir kitaptan bahsediyoruz, lütfen.

İlk başta karakterleri sevdim. Nefret ettiğim bir karakter olmadı hiç. Kuzey ve Masal aşkına bir yan aşk eklenmemişti. Genelde Türk yazarlarımız yapar ya hani, bir kitapta ana aşk varken bir e onların arkadaşlarının aşkı işlenir. Burada sadece o aşka giriş vardı. İşte bu çok sevdiğim nokta oldu.

Masal’ı anlamadım. Genelde kadınlar bazı konularda utangaç olurken ki Masal da sürekli kızarıyordu, ama işte o ‘bazı’ konularda baya açık sözlü davrandığı da oluyordu. Bu konuda biraz kafam karıştı açıkçası.

Kuzey ise çok kabaydı. Gereksiz kabaydı bence. Tabi arada iyi olduğu da oluyordu hakkını yemeyelim.

Jane’in hikayesini çok merak ediyorum. Yazar kitabın sonunda açıklar diye bekledim ama yoktu ben de Wattpad’e girip baktım, Allah’tan orada vardı.

Diğer beğenmediğim nokta kitabın uzun oluşu. Aslında hiçbir an sıkılmadım. Bu kısım bitse de geçsem demedim. Ama uzun olması hoşuma gitmedi. Daha kısa tutulabilirdi diye düşünüyorum.

Ve kitapta gizem de vardı. İşte en sevdiğim! Böylelikle daha bir heyecanla okudum. Ve son sayfalarda aksiyon da vardı hani azıcık. :D

İşte kitapta sevdiğim sevmediğim kısımlar buydu. Tüm duygularımı size açıkça anlattım.
Artık karar sizin. Tabi bence almanız lazım. Wattpad kitabı diye kendinizi geri çekmeyin. Ben çok beğendim. Aşk da vardı, gizem de, heyecan da.

Ayrıca yazarın dünya tatlısı olduğunu da unutmamak lazım. :’)


Ha bu arada hala tur hesabımızı takibe almadıysanız buyrun tık tık

Eğer siz de kitabı okuduysanız aşağı yorum bırakıp hislerinizi yazarsanız çok sevinirim. 
Umarım okulunuz iyi geçiyordur. Her zaman bana yazabilirsiniz.
Görüşmek üzeree!

4 Karavan: Beğendim. Okumalısın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder