3 Haziran 2016 Cuma

Hafta Sonu Dinlenmesi #7


Selaam!
 Nasılsınız?
Ben iyiyim. 
Sınav haftam bitti ve benim için okul da bitti.
Evet, biliyorum. Yazı gireceğim demiştim ama sınav haftası gelince laptobu alma fırsatım olmadı pek. Ki çalıştığım da söylenemez ya, neyse. :D
Ne önereceğim pek bir fikrim yok. Resmen dört aydır falan öneri yapmıyorum. Burası resmen boşlanmış bir hale geldi. Bu durum beni çok üzüyor. Umarım bu yaz tatilinde ayarı tutturabilirim.

HSD yazmayı çok özledim. Sınav haftaları bitmeye yaklaşıyorken ve önümüz ramazanken, boş boş oturmak yerine size sunduğum önerilere göz atabilirsiniz. Yazıının sonuna diğer HSD'lerin linklerini de koyacağım.
Hadi başlayalım! 


İlk önerim dün izlediğim film olacak. 
Konusundan bahsedecek olursam, Anna ve erkek arkadaşı Jeremy dört yıldır birliktedirler fakat hala Jeremy evlilik teklifi etmemiştir. Anna da İsviçre geleneği olan dört yılda bir kadınların evlenme teklifi ettiği İsviçre'ye yolculuğa çıkar. Ama sonra bir sürü olay yaşanır.
Ben şahsen kahkaha atarak izledim. Çok şeker bir filmdi. 
Kafanızı dinlendirecek bir film arıyorsanız tam ideal bir film.


*Başka film aradım fakat bulamadım. Hazin son. Sanırım bu yaz filmlere odaklanmam lazım.*
*Ve malesef dizi izlemediğim için öneremiyorum.*


İlk önereceğim kitap Momo.
Bu kitabı bana Aylin aldı ve iyi ki de almış. Zaten düşüncelerini önemsediğim bir insan olunca bana bu kitabı almışsa bir bildiği vardır dedim ve öyle de çıktı.
Kesinlikle okunması gereken kitaplardan. Konusunu anlatmıyorum ama buraya tıklarsanız Kitapyurdu'ndan bakabilirsiniz.
Ben çok beğendim kitabı ve okuduktan sonra bakış açım kesinlikle değişti. Çocuk kitabı gibi görünse de yetişkinlerin çok fazla ders çıkartacağı bir kitap.
Kesinlikle bakmalısınız.


İkinci önereceğim kitap Kurucunun Kızı ve Devrimin Kızı.
Konuyu okumak için tık.*İkinci kitabın linki yok, aman spoiler olmasın.*
Kitabı bazı kişiler yetersiz buluyor. Bir noktada anlayabiliyorum onları ama bana göre kitap cidden çok güzeldi. 2016 favorilerime girdi bile. 
İkinci kitap da ilk kitap kadar olmasa güzeldi.
Distopyaya yeni başlayacaklar için ideal bir seri diye düşünüyorum.
Ve bence ön yargılı olmayın. En azından ilk kitabı alın, okuyun, ona göre karar verin.



Gelelim müzikleree!!!






Bu üç şarkı bu aralar çok dinlediklerim. Bence kesinlikle bakmalısınız.

E, nasıl buldunuz önerileri? Aralarından bildikleriniz var mı? Siz ne düşünüyorsunuz?
Lütfen yorum yapmayı unutmayın. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Ah, sizin de bana önerileriniz varsa yazmaktan lütfen çekinmeyin. Sonuçta ben de buraya yazdıklarımı tek başıma bulmuyorum. Önerirseniz bakmaktan mutluluk duyarım. :')



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder