19 Haziran 2016 Pazar

Neler Yapıyorum? #Üç Aylık Bir Şey Burası


Evet.
Fotoğraf iğrenç.
Fotoşok yeteneğim iğrenç
Ama yapmışım dimi bir şeyler? Nolur evet diyin. Yoksa şurada ağlayabilirim.
Neler Okudum? serisini Neler Yapıyorum?'a çevirmeye karar verdim.
Çünkü eğer o ay bir dizi, bir film veya herhangi bir şey yaparsam onlardan da bahsetmek istiyorum. Tamam "Kitap" Karavanı olabilirim ama ben bu Karavan'a olabildiğince başka şeyler de sokmayı amaçlıyorum artık. 
Şimdi, üç aylık süre söz konusu.

Mart'tan başlıyorum o halde.

Şöyle ki Mart ayında sadece bir tane film izlemişim. O da Stajer. Hatırladığım kadarıyla baya eğlendiğim bir filmdi. Yani sınav haftam vardı ve beni o kötü psikolojiden çıkardığını anımsıyorum.
Ama pek de büyük beklentilerle başlamamak lazım tabi ki.
Okuduğum kitaplara gelirsek de, altı kitap okumuşum.

Mekanik Prenses-Clare 5/5 (1-10 Mart)
Dedektif Kurukafa-Derek Landy 3/5 (12-14 Mart)
*Yaşıma göre biraz küçük geldi ve daha çok erkeklere yönelik.
Dikkat! Aşk Çıkabilir-Asude 5-5 (15-16 Mart)
Beni Affet Leonard Peacock-Matthew Quick 4/5(17-24 Mart)
Bir Kadının Yaşamından 24 Saat ve Bir Yüreğin Ölümü-Stefan Zweig 4/5 (25-27 Mart)
Canım ALiye, Ruhum Filiz-Sabahattin Ali 5/5 (30-31 Mart)

Mart ayında ölüp dirildiğim bir kitap olmadı. Sadece Dikkat! Aşk Çıkabilir'i çok beğendim. Onu geçen senede okumuştum ve kitabı tekrar okudum diye hiç bir duyguyu hissetmemezlik yapmadım. Asude cidden şahane bir yazar.
Ve Mart ayında toplam 2.112 sayfa okumuşum. 

En tontiş ay olan Nisan'a geçelim.

Yo, tontiş olmasının doğduğum ay olmasıyla alakası yok. Yo, bu ay çok tontiş bir insan olan benim doğum tarihimi taşıyor diye tontiş demiyorum.
Tamam, Konuya geçeyim mi? Sapınca tam sapıyorum çünkü :D

Ve Nisan'da yine bir tanecik film izlemişim. Ama filme de bayıldım yani. Delibal... Ah diye iç çektim resmen. Şimdi, sadece adı geçince bile beni bu hale getiriyor resmen film. Sonu başından belli biraz ama bu kesinlikle salya sümük ağlamanıza engel değil. Depresif bir anınıza gelmesin aman ha, dikkat. Daha da beter olursunuz valla. Tavsiyem peçeteyle izlemeniz yönünde. :')

Eskort-Sierra Winter 3/5 (1-3 Nisan)
*Yazarın aslında bir Türk olduğunu biliyor muydunuz?
İki Hayat Arasında-Jessica Shirvington 5/5 76-10 Nisan)
*5 üzerinden bin verilebiliyor muydu?
Sil Baştan-Rebecca Donovan 4/5 (11-19 Nisan)
Kış Güneşi-J. Lynn 3/5 (20-23 Nisan)
*Jen'den böyle bir kitap beklemezdim. 
Momo-Michael Ende 5/5 (24-30 Nisan)

Nisan'da okuduklarımdan hangisinin favorim olduğunu tahmin etmek zor değil sanırım. Evet, madalya İki Hayat Arasında'ya gidiyor. 
Ve Nisan'da sene başından beri en düşük okuma sayımı yapıyorum. 1.811 sayfa. Ki zaten sadece beş kitap okudum. Şaşırtıcı değil.
Öğrendikten sonra ağlamış olabilirim.

Mayıs'a bir sıfat bulamadım ama neyse. Evet, gelelim Mayıs ayına.

Mayıs ayının ilk haftasında resmen hem bir kitap bitirmiş hem de bir film izlemişim. Büyük bir başarı değildi. Neyse. 
Mayıs ayında iki film izlemişim. Jurassic Park serisine sonunda başlayıp muradıma erdim. Ay, bazı yerlerde korktum ama. Diğer film ise üşenmeden kalkıp sinemaya gittiğim bir film oldu. E, insanlar #teamcap diye dolanırken sinirim bozuldu napıyım? Ben de diyorum ki "Bağırın ^teamironman in askerleriyiz" diye.

Ay bu arada Mayıs'ta bloguma tekrardan yazı girmişim. Yeey!

Hiçliğin Kıyısında-J. A. Redmerski 5/5 (1-4 Mayıs)
*Hayatımın kitabı desem?
Sonsuzluğun Kıyısında-Redmerski 4/5 (5-9 Mayıs)
Türk Seri Katiller-Sevinç Yavuz (10-12 Mayıs)
*İçindeki gerçeklik beni ürküttü. İnsanların nasıl böyle şeyler yapabileceğini aklım almıyor.
Süper Dadı-Betül Güçlü 4/5 (11-12 Mayıs)
*Bir gecede bitti resmen. Arkadaşımdan almıştım ama bana hediye etti. tontiş Selin. Seni seviyorum.
Beni Sev Diye-Asude 5/5 (12-17 Mayıs)
İç Savaş (Çizgi Roman) 5/5 (18-20 Mayıs)
*İlk çizgi romanım.
Kurucunun Kızı-Amy Engel 5/5 (22-24 Mayıs)
*Allaaah!
Devrimin Kızı-Engel 5/5 (28 Mayıs)
Son Söz Aşkın-Julia Quinn 5/5 (31 Mayıs)
Aşık Ölüyorum*Tunç İlkman 2/5 (22-31 Mayıs)
*Hayal kırıklığı.

10 kitap ve 3.308 sayfa ile Mayıs ayı yılın beş ayı içerisinde en dolu dolu geçen aydı. 
Mayıs ayını cidden çok seviyorum.
En sevdiğim kitap Kurucunun Kızı oldu. Bu kadar etkilenmeyi beklemiyordum ama beni cidden en tepeye ulaştırdı. Çok güzeldi.


Eveet!
Üç ayı da böylece bitirdim.
Umarım bir daha böyle toplu yapmak zorunda kalmam. eğlenmediğim veya yorulduğumdan değil. Ki yoruldum da. Neyse, konu bu değil.
Her ay düzenli olarak yapsam daha hoşuma gider bu durum.

Siz neler yaptınız bu üç ayda?
Neler okudunuz?
Okuduklarımdan okuduklarınız var mı? Siz de mi benim gibi düşünüyorsunuz?
Görüşlerinizi bildirin lütfen. 
Sizleri seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder