7 Ağustos 2015 Cuma

Hafta Sonu Dinlenmesi #2


Selaam!
Nasılsınız dünden bu yana?
Ben size kırgınım. Yorum bırakın, iletişimden ulaşın dedim ulaşan olmadı.
Neyse.
Hafta Sonu Dinlenmesi'nin ilk yazısına gitmek için tık tık.
Hafta Sonu Dinlenmesi'ni ilk başta her hafta yapacaktım. Sonra ne ara yorum yazacağım dedim, iki haftaya çıkardım. Tatildeyim derken ayda bir gelmiş gibi oldu. Neyse, lafın özü artık iki haftada bir gelecek. 
Bugün hem müzik, hem kitap, hem dizi hem de film önerisi yapacağım. Bir ay gecikmenin acısını bakın böyle çıkartıyorum. Nasıl? :D



Okulların açılmasına bir ay falan kaldı. Tatile gitmeyenler, bu bir ayı gezerek geçirmek isteyenler için arabayla yolculuğa bu kitap kadar yakışan başka bir kitap olmayacak. 
Araba yolculuğu bu kitaba acayip uygun. Hem belki kitabı okurken sizin de bilinç altınızda saklı kalmış gerçekler su yüzüne çıkabilir, aynı benim gibi. Bu kitabı okurken ben de Camryn gibi otobüse atlayıp gitmek istedim. Sizin altınızda araba varken kaçmak o kadar da zor olmaz ha?
Aman, sonunu okurken arabada sizden başkası olmasın. Bu uyarıyı da yapayım da.
Kısaca okuyun. Kesinlikle okuyun.



İşte önereceğim dizi!
Türk dizisi falan ama küçümsemeyin lütfen. Sonu belli. Neyse.
Konusu Defne'nin Ömer'le evlenmeye çalışması. Ama kız neredeyse hiç çalışmıyor. Bir yenge var ki, adı Neriman. Diziyi izleyen herkes Team Neriman olacak, inanın. Kadın öyle komik ki.
Kısacası izleyin ya. Şu sıcak yaz günlerinde doyasıya kahkaha atın. 
İzlemek isteyenler Star'ın kendi sitesinden izleyebilir.
Bu arada dizi Cuma günleri çıkıyor.
Anam, bugün Cuma ya. Ay, bakın nasıl sevindim şimdi. :D



Filmimizse The Duff. Bir diğer adıyla Sap. 
Anladınız mı? Pegasus kitabı Sap diye çevirdi ya. Ama bence gayet güzel yaptı. Çünkü başka şekilde düzgün olamazdı. Neyse. 
Film acayip eğlenceli, komik. Hatta düşündürücü. 
Mean Girls'ü izlediniz mi? Heh, onun tarzında bir film işte.
-ben izlemedim.-
Yanda gördüğünüz fotoğraftaki Koreli, Japon veya Çinli adam, her neyse, işte o da acayip komik. 
Filmde her şey komik. Resmen kahkahalarla gülüyorsunuz. 
Hazır kitabı da çıkmışken izleyin derim. 
Ama kitapla film arasında pek bağlantı yokmuş, demedi demeyin.




Gelelim müziklere. Müziklerden önce yazı yazmayı seviyorum. Müzik, sizin de içinizden geçenleri daha da harlandırmıyor mu? Biliyor musunuz ben depresyon modumdayken müzik dinlemem. Kitap okurum. Depresif müzik dinlersem daha da depresyona girerim diye. Bir kitaba başlarım, onun dünyasına girerim ve dertlerimden kurtulurum. Neyse. 
Bakın içimdeki duyguları harlandırdı birden. :D



Take Me Home- Us The Duo



Son Feci Bisiklet-Bikinisinde Astronomi

Bu şarkıya açıklama yazarım bak. İlk dinlediğimde beğenmemiştim. Daha sonra birden karşıma çıktı. Dinledim ve nedense büyülendim. Bende genelde böyle olur. Dinlediğim an düşüncelere daldığım şarkılar azdır. Ve nedense hep bu şarkıları ilk dinlediğimde beğenmemiş oluyorum. 
Lafım şu ki, bu şarkıyı beğenmezseniz dert etmeyin. Bir kaç gün sonra tekrar dinleyin. İçinize işlediğini fark edeceksiniz.

İkinci Hafta Sonu Dinlenmesi'ni beğendiniz mi?
Umarım beğenmişsinizdir. Bu fikir benim içime çok yattı nedense.
Önerilerim nasıl? Hoşunuza gitti mi? Müzikler nasıl?
Siz de bana bir şeyler önermeyi unutmayın. 
Yorum bırakın lütfen. İletişimden bana ulaşın. Konuşalım. 

Bir sonraki yazım ne olsun? Size sormak istedim.
1. Kimliksiz-Selvi Atıcı kitap yorumu
2. Kitap alışverişi
3. Yaz etkinliği

Siz karar verdikten sonra büyük ihtimal Pazartesi günü gelir.
Neyse.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzeree.
Yorum bırakmayı unutmayın.

11 yorum:

  1. ulan ya biraz once upuzun bi yorum yazmistim silindi aq neyse selam cnm instagram da gordum bi ugrayip okuyayim dedim bence cok guzel bi fikir devam et iste onerilerim kitap olarak zehir ustasini mutlaka okuuuuu film olarak 10 things i hate about you bende londrakitapcisi nda gormustum cok begenmistim sarki olarak da the eden project-xo cok guzel neyse bende kargomun yolunu gozliyom dua et de gelsin jdislamcidk hadi bayy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu bir dramdır...
      Hoşgeldin, hep uğra buralara :D
      Zehir ustası elimde fakat diğer kitapları olmadan başlayamam ben böyle bi hastalığım var. 10 things i hate about you listemde zaten bari bugün izliyim :D Şarkıyı da yazdım kenara dfbnska
      Hadi işşallah gelir öptüm :*

      Sil
    2. uğruycam bundan sonra o zman zehir ustasinin devamini kesinlikle alllll ve oku hadi bende öptüm byyy nxjsmcmkdsmcm bu arada kargom geldi ve ben evde yoktum aramamışlar bide aq iste bu da dramdir kfjdkalmckcakk

      Sil
    3. Ahahah valla acıdım bir an sana ashfhadfahdf

      Sil
  2. Hafta Sonu Dinlenmesi çok iyi bir fikir olmuş. Keyifle okudum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene cidden çok sevindim :D

      Sil
    2. Ne demek, gerçekler ^_^

      Sil
  3. Haftasonu dinlenmesi harika bi fikir BA-YIL-DIM....Benim gibi artik farkli muzikler arayanlarada epey bi yardimci olacak gibi Vr tabikidee kitaplarrr^^ Harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :D

      Sil