13 Şubat 2015 Cuma

Köken-Jennifer L. Armentrout (Yorum)

Orjinal Adı: Origin
Yayınevi: Dex Yayınları
Sayfa Sayısı: 408
Goodreads Puanı: 4.48 (39,303 ratings)
Seri: Lux #4

Çevirmen: Barış Emre Alkım

Weather Dağı'nda işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seve seve salarım.

Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemon'ı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.

Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Daedalus mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxen'ler mi?
Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar? 

BENİM YORUMUM


Selam! Nasılsınız?
Elliyi bekleyenler acayip mutludur diye varsayıyorum. :D
Acaba beni de alırlar mı ki? Yaştan geçsem boydan geçemem ben. :D
Bu arada benim İnstagram sayfamı görüp cidden çok beğenen arkadaşlarım bu yorumu okurlarsa diye onlara teşekkür etmek istiyorum. Beyza ve Gamze ikinizi de çok teşekkür ederim. Beğenmeniz beni cidden mutlu etti. ^^

Aman Allah'ım!
Bu nasıl bir son böyle? İyi ki seriye geç başladım diyebileceğim bir son olmuş yoksa bundan sonraki kitabı-Direniş'i- beklemeye hayatta dayanamazdım.

Tamam. Baştan alıyorum ve cevaplamadığım soruyla tekrardan giriş yapıyorum:
Nasılsınız?
Benim nasıl olduğumu yukarıda yazılanlardan biraz olsun anlıyorsunuzdur değil mi?
Ayy!
Bahsetmem lazım. Bu kitap hakkında konuşmaya ihtiyacım var. Şu an. Right now!

DAEMON!
Onun öküzlükleri varsa bile bu kitapta gözüme batmadı. Batamazdı ki. O kendini feda etti. Katy için. Aşkı için. Bu kısımda size Obur Kitaplık'tan bir alıntı yapacağım:
"Bu kadar gerçekçi anlatılan bir kitaba göre, hikayenin gerçek olma olasılığı epey düşüktür. Uzaylılar yüzünden değil, Daemon yüzünden -Bence dünyada Daemon kadar düşünceli bir erkek olmasındansa uzaylıların gerçek olma olasılığı daha fazla."
Bu yorumu Opal için yapsa da bence Köken'de de olur. Sonuçta Daemon her yerde Daemon. :p

Bir önceki kitabın nasıl bir yerde bittiğini biliyorsunuz. eğer bilmiyorsanız bu yorumu okumanızı tavsiye etmem. Niye? Çünkü spoiler alarmı!!! Dıt, dıt

Daidalos ne kadar iğrenç. Tamam, belki insanlık için bir şeyler deniyorlar. Ama iğrenç. 
Kat kötü şeyler yaşıyor. Bunu tahmin etmişsinizdir değil mi? O zor durumda. Ve bu süreçte sadece Daemon'a tutunuyor. Ona bir şey olmaması için dikkatli davranmak zorunda. 

Daemon mı? Eh. Onu tahmin etmek de zor değil. Deliye dönmüş bir durumda. Ve onu bir hücreye kapattılar. Kapının dışında ve pencerelerinde oniks olan bir HÜCRE!

Ve Blake... *Burada spoiler vermek istiyorum. Görmek isteyenler fareyi boşluğun üzerinde kaydırsın. :D* Blake öldü! Sonunda.

Kitapta hiç beklenmeyen biri tarafından ihanet ediliyoruz. HİÇ BEKLEMEDİĞİMİZ BİRİ!!O kısmı okuyunca yumruğumu ağzıma tıkmak zorunda kaldım çünkü gecenin ikisinde bağırmam aile üyeleri tarafından hiç hoş karşılanmayacaktı. 

Archer var. O Kat'e hücrede bakan kişi. Bu kitapta sık görüyoruz yani. Ve Luc. Opal'de bahsettiğim gibi onu da bu kitapta baya bir gördük.

Ve bu kapak ne Dex? Bu kalite ne? Lütfen ama yani. Hiç hoşuma gitmeyen bir kapak bu. gerek renkler gerekse Pepe hiç hoşuma gitmedi. Fotoshop ile konulmuş gibi ki bence öyle. Yani ben, bu işlerden gıdım anlamayan ben bile anladım bunu. Pepe ise bari içine bir karpuzcu atleti giyseymiş, ilk kitabın kapağında gömleğinin ya da ceketinin içine giymişti.

Kitap güzeldi. Fakat Jen, tatlım sen sadist misin? Hem karakterlere hem de bize niye acı çektiriyorsun? Ağağa. Neyse.

"Ben o kadar yükseklerdeyim ki bebeğim, eğilsem bile burnum yere değmez."
Daemon, sayfa 240 

"Delisin sen."
Ellerimi sırtına koyup onu kendime çektim "Sana acayip klişe bir laf söyleyeceğim şimdi, sıkı dur."
Elini çenemde gezdirdi. "Hazırım."
"Deliyim ama sana deliyim."
 Daemon, sayda 262

Gerçekten düşünüyor muydum bunu? Evet. Peki, istiyor muydum? Hem de nasıl. Bu şu ana kadar aklımdan geçen en delice şey olabilir miydi? Yüzde yüz. Beni yolumdan caydıracak mıydı peki? Hiç de bile. Bayılacak gibi mi olmuştum? Sadece birazcık.
Daemon, sayda 319






5 Puan: Mükemmeldi. Düşünmeden oku

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder