14 Mayıs 2016 Cumartesi

Hey! Ben Yaşıyorum


Selaam!
Nasılsınız?
Ben iyiyim.
Burayı ne kadar özlediğimi bir bilseniz...
Niye vakit bulamıyorum bilmiyorum. Tamam, aslında biliyorum. Benim emektar bilgisayarım bozulduğunda ve onu satmak zorunda kaldığımızda ağlamamıştım. Çünkü cidden ölmüş bir haldeydi ve ondan kurtulmak için her şeyi yapardım. Fakat sonradan fark ettim ki, laptop evin en uç noktasında yani sekiz saniyede gidebileceğim salonda olunca, ben gitmeye üşendim. 
Ah, ama şu an buradayım değil mi? *suçlu gülümseme atıyorum bu kısımda.*

Tamam, kendime söz veriyorum. Her hafta en az iki yazı girmeye çalışacağım. 
Ama bundan sonraki üç hafta için söz vermiyorum. Malum sınav haftası.
Okuduğum her kitabın yorumunu da yapmaya çalışacağım.

Yapılacak o kadar çok şey var ki. Yeey! 
Ben her şeyi yazasıya kadar yeni şeyler birikecek. Ve onları yazarken de yine yeni şeyler birikecek.
Süper!

Şimdi size gelecek şeylerden spoiler vereyim mi?
*EVEET*
Tamam, çok ısrar ettiniz. 

Babil.com'dan üç alışverişim.
2016 İzmir Tüyap Kitap Fuarı
Bir mim *bundan emin değilim*
Bir sürü kitap yorumu
3 Haziran Cuma günü büyük ihtimalle HSD gelecek
Ramazan'da Sahur'u beklerken yapabileceklerimiz? Okuyabileceklerimiz?

Böyle şeyler gelecek.
Umarım yani.
Her neyse. Yaşam belirtisi verdiğime göre artık gidiyorum.
Kendinize iyi bakın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Siz neler yaptınız bu sürede? Ay, yazın bana da burada tek başıma kalmayayım :D

2 yorum:

  1. İzmir Tüyap dedin ben şuan bittim. Bir bana mı nasip olmayacak Tüyap'a gitmek acaba. :) HSD'yi dört gözle bekliyorum, sayende yabancı şarkı dinlemeye alıştım desem yeridir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, cidden mi? Şu an inanılmaz sevindim. 3 Haziran'ı sınavlarım bitecek diye dört gözle bekliyordum ama şimdi senin için de dört gözle bekliyorum. :')

      Sil