3 Nisan 2015 Cuma

Neler Okudum? #Mart-2015


Selaam!
Nasılsınız?
Ben bugün çok iyiyim ve mutluyum. Aynı zamanda da yorgun. 
21 Mart'ta yapılması gereken Nevruz hava şartları nedeniyle ertelene ertelene ancak bugün yapılabildi. Bu sene herhangi bir etkinliğe katılmadım ama eve geldiğimde yatış öyle bir yatış ki saat onda kalktım. :D
Fark ettiniz mi? Kitap konusuna gelmeyi erteliyorum. Çünkü bu ay rezillik ötesi bir performans sergiledim. *Utanan emoji*
Tamam.
Size Saplantı'nın yorumunu hazırladım. Üç dört güne paylaşırım. Şunu söylemeliyim ki uzun oldu. Ama baya baya içime sindi. Yazdıkça yazdım. Rahatladım.

Ayrıcaaa, *tamam bu son* İzmir Kitap Fuar'ına gidersem eğer, oradan aldığım kitaplarla ilk vlogumu çekmek istiyorum. Arkadaşlarım baya olumlular ve yardım severler. Fakat onlar dediğim gibi arkadaşlarım. 
Size de değer veriyorum. Sizce ne yapmalıyım? Çekersem izler misiniz?

Tamam gelelim rezil performansa. Hemen bitecek zaten...

Olimpos'un Kanı-Rick Riordan

4/5
Mart'ın ilk haftasında okunan  kitap.
O kadar güzel değildi ama Rick amca bu, tabi ki yine de güzelliği vardı. Sadece beklentileri karşılamadı. Bana göre.
Sonunda sorularım kaldı. Bir seri sonundan böyle bir son beklemezdim açıkçası. Hele Rick amcadan. 
Zaten Annabeth ve Percy anlatan değildi. Kitapta yok denilebilecek kadar az geçiyorlardı.
Bir şey diyemiyorum. Abi ben bu seriyle büyüdüm. Ve bitti. Ya cidden bitti. Ve şu an üzüntüm yeniden aklıma gelince yeniden gözlerim doldu. 
Rick amcanın, Yosun Kafa'nın, Annabeth'in, serinin yeri bende çok ayrı. Çok çok ayrı. Her şeyiyle ilklerim resmen. 
Ve ben bu seri hakkında konuştukça daha fazla ağlarım. Dayanamam. Susuyorum. Kitabı içimde yaşıyorum ve içimde tutacağım her zaman.
Seriyi okumayan varsa okusun. Okursanız güzel olur değil, okuyun direk. Kaçırmayın. Kitapların isimlerini merak eden varsa bana mesaj atsın. Konusundan da ayrı olarak bahsedebilirim. Bu seriyi okumayan varsa okusun lütfen. Kaçırmayın bu güzelliği*


Hobbit-J.R.R. Tolkien

Kitabı puanlayamadım. Çünkü bir şey anlamadım. Hayır, kesinlikle kitaptan değil. Okuyamama problemi tam bu kitapta baş gösterdi, ardından da sınav haftası gelince kitap sürünmesin mi elimde. Hem de üç hafta...
Daha önce Hobbit'in filmini izlemiştim. Keşke ilk başta kitabını okusaymışım. Baya farklıymış. Ve film yüzünden kitabı okurken sürekli "Aha, şimdi şu olacak." , "Tamam, şimdi yüzüğü bulacak." tarzı yorumlar yaptım kendimce. Ve bu okuma şevkimi kırdı. Çünkü olacak dediğim olaylar yarım yamalak oldu, yüzüğü bulmasında bile farklılıklar vardı.
Lakin kapak çok güzel. Yanda bulunan arka kapak. Yani düşünün arka kapağı bile böyleyse... Ön kapağı sadeliği yüzünden güzel. Sadece tek bir yüzük. Mükemmel. Sade ve net.
Kitapla ilgili ne diyebilirim başka bilmiyorum. Yorumu gelmeyecek. Ancak başka bir zaman tekrardan okursam gelebilir. 


İşte rezil performansım bu. Nisan'da sınavım yok. Umarım bu ay istediğim gibi okuyabilirim. *Bunu diyen hala bir haftadır elinde Kiralık Konak'ı süründüren acınası kız.*
Kapıldığım kitaplar olursa daha kolay olacak... 

Yukarıda dediğim gibi elimde hazır bir yorum var. Bir aydır yorum girmediğim düşünülürse uzun yazdım. Telefi ederim böylece diye düşündüm. Üç dört gün sonra yine buralardayım. Bekleyin beni!

Yazıyı yazarken dinlediğim şarkı: Jason Walker-Echo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder