24 Nisan 2015 Cuma

Fuar ve Ben


Selaaam!
Nasılsınız?
Ben iyiyim, heyecanlıyım, mutluyum, değişiğim.
Bütün duyguların birleşimi ile dopduluyum ama aynı zamanda bomboşum.
Böyle öylesine yazı yazmak hoşuma gidiyor. 

Pazar günü fuardayım arkadaşlar. Pazar günü fuara gidecek var mı? Çünkü ben fuara gidiyorum. Evet. Fuar. FUAR!!

Senede bir kez fuara gidebilirim ancak diye düşünüyorum. Ayrıca bu benim ilk fuarım. Bu yüzden bu kadar heyecanlıyım. Hatta heyecanlının da ötesindeyim.

Fuarda bana Ezgisu eşlik edecek. Bebeyim :*

Fakat sizlerden pazar günü gelecek olan varsa sizinle de buluşmak çok isterim. Konuşmak ve param artarsa hangi kitapları alacağımı tartışmak. :D

Listem de şöyle;


  • Ölümcül Oyuncaklar-Clare   
  • Meleğin Düşüşü-Susan Ee
  • Kıyamet Sonrası-Susan Ee
  • Bir Sır Saklı İçimde-Julie Berry  
  • Cam Şato 2-Sarah J Maas
  • Zehir Ustası-Maria V. Synder
  • KSED-Coral Rifka Brunt           
  • Anna-Kendra Blake                     
  • Grisha-Leigh Bardugo                     
  • Gri-E.L. James                             
  • Kağıttan Kentler-John Green             
  • Ölüm Emri-James Dashner             
  • Bela Serisi-Jamie McGuire             
  • Sonsuza Kadar-Natasha Boyd             
  • 21. Gün-Kass Morgan                     


Seçtiğim kitaplar nasıl?
Okuduklarınız var mı arasında?

Zehir Ustası arkadaşıma ait. Kitap dört lira diye duydum eğer öyleyse kendime de alırım. :D

Ortalama 375-400 arası bir parayla gidiyorum. Listede olan 24 kitap dışında bir kaç kitaba daha param yeter umarım. -Ki Ezgisu sana 30 kitap bile alırız dedi. Umutluyum. Göreceğiz :D

Video işine gelirsek...
Düşünüyorum fakat yapmam uzun sürebilir. Eğer ki fuar hakkında yazı gelirse bilin ki video işi uzunca bir süre ertelenmiştir. 
Ki böyle olmasını istemiyorum. 

Bakacağız artık :D

Hepinizi çok seviyorum. Her ne kadar tanımasam da. Ama dediğim gibi tanımıyorum. Tanışmamız için bana mesaj atabilirsiniz :D

Listem hakkında görüşlerinizi merak ediyorum.
Bir de pazar günü fuara gelecekler mesaj atabilir :D 

Görüşürüüüüz!

2 yorum:

  1. Fuara gidebilmiş olmana çok sevindim :D
    Bende gitmeyi çok isterdim ve gitmiş olsaydım sana mutlaka eşlik ederdim. Seçtiğin kitaplara bayıldım. Harika seçimler hatta ölüm emri şuan okumakta olduğum kitap ve bence şahane betimlemelerle desteklenmiş yazarın sizi anlatılan olaya kolaylıkla dahil ettiği bir eser. Neyse Murat okumaya kaçar :) Umarım kitapları alabilmiş ve okumaya başlamışsındır :D Yazılarını takip ediyorum. Yazmaya devam minik hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kitapları bulamadım ama toplamda yirmi sekiz kitap aldım :)
      Teşekkür ederim yorumun içim, iyi okumalar :D

      Sil