6 Aralık 2014 Cumartesi

Mim #7: Kendime Ayırdığım Zaman


Selaam!
Nasılsınız? Ben çok müthişliyim. :D Bunun sebebi minik bir bireyin aileye katılması olabiliiir. :D
Ne zamandır blogla ilgilenmiyorum. Bir hafta mı oldu, iki hafta mı? Nys... 
Beni bu etkinliğe etiketleyen Naz'lı Kitaplık'a teşekkürler. :3



1)Yalnızken ne izlersin veya ne okursun?

O an hangi diziyi izliyorsam kaldığım yeri izlerim. Veya hangi kitabı okuyorsam onu okurum :D 

2)Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
Pijamaa. Tabi ki bu soruya giydiğim zaman rahat ettiğim şeyi yazacaktım. :D

3)Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Makyaj yapan biri değilim. Ama bu soruya Eyeliner diyeceğim. Çünkü çok seviyorum fjkkh Bir yere gidecek olmasam bile sürüveriyorum hemen :D

4)Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?
Pek oje kullanmıyorum. Bu yüzden paas. :D

5)Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin?
Valla her şeyi yerim. Önüme bir şey koyman yeterli. :D

6)Aktüel en sevdiğin mum?
Hep eve alıp yakasım gelmesine rağmen fırsat bulamadım. Yani en sevdiğim mum da yok. :D

7)Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?
Kitap değiştirmeye haftada bir gittiğim ve sadece kitap alıp geldiğim için arkadaşlarımı pek yanımda sürüklemiyorum. Yani evet, geçiririm.

8)Yalnız başına sinemaya gitmeyi sever misin?
Pek film izlemeyi sevmiyorum. :(

9)En sevdiğin online shop?
Okuoku. Oradan 3 tane falan alışveriş yaptım ve gayette memnun kaldım. Kapıda ödeme seçeneği de artı puan. ^^

10)Eklemek istediğin bir şey var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın?

Kendime ayırdığım vakitte mal mal kitaplığıma bakarım. Arada açar kitaplarımın içini okurum.


Bende İki Kızın Kitaplığı ve Agnes Wood'u mimliyorum. Hadi kızlaar kolay geldin. :D


4 yorum:

  1. Üşendiğim için bayadır mim yapmıyordum ama bu kolaya benziyor. Sanırım yapacağım. Mim için teşekkür ederim :) .

    YanıtlaSil
  2. Kardeşin mi olduu? *-* Ay, çok sevindim. Allah hayırlı, uzun ömürler versin! :)
    Etiket için de çok teşekkür ederim, en kısa zamanda yapacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, oldu :D Teşekkür ederim :3
      Bekliyorum. ^^

      Sil