14 Eylül 2016 Çarşamba

KARAVAN 2 YAŞINA GİRMİŞŞ!!


Aiiyy!
Ne demek iki yaşına girmiş benim minnoş blogum.
İki yaşında da değil sadece, bu salak yazarı yüzünden yirmi dört gün daha büyümüş. Olsun. Daha nice nice büyüyecek umarım. Tabi her ne kadar bu yazarı onu ihmal etse de...
İlk olarak asıl doğum tarihimiz 22 Ağustos arkadaşlar. Hikayesini de ilk yaşında anlatmışım. İşte burada, tık.

İlk yaşımın yazısını okudum da ne kadar değişmişim.
Yazılarım daha farklı.
Şimdi daha çok emoji kullanıyorum mesela. Yorumlarda random gülmek yok mesela. İşin ciddiyetini kavradım.

Instagram Karavan'ı ise on bin kişiye adımlar kalmış bir şekilde resmen. Günden güne büyüyor orası da. Oradaki insan sayısı daha fazla olsa da esas Karavan burası. Kalp burası. Burası olmadan Instagram Karavan'ı olmazdı mesela.

Aa, ek olarak Youtube Karavan'ı da ortaya çıktı. Birinci yılda seneye video çekmeye başlamak istiyorum demişim. O an sadece bir hayaldi fakat şimdi gerçek. Yine burası sayesinde. Bu blogu açmam hayatımda yaptığım en doğru şey cidden.

Bana her anda, her yerde ve her şekilde inanılmaz etki sağladı. 
Ailemin gözlerinde gururu daha sık görmemi sağladı.
Daha dışarı dönük olmamı sağladı.
Daha bilinçli bir okuyucu olmamı sağladı.
Daha iyi bir insan olmamı sağladı.

Burası, Kitap Karavanı, cidden beni ben yaptı. 

İyi ki bu blogu açtım. İyi ki kitap okuyorum. İyi ki buradayım.

Buradan ve Instragram'dan yani kitaplar sayesinde tanıştığım insanların hepsi çok değerli.

Sizleri çok seviyorum. Cidden. Cidden.
Hepinize çok teşekkür ederim. 

8 yorum:

  1. Çok sevindim ya! Nice yıllara diyelim o zaman :) Benimki de 15 Ekim'de 3 yaşına girecek. İlk yazılar hep öyle ya :D Bakarken utanıyorum resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :") seninki de şimdiden kutlu olsun. Utanıyor insan ama olsun ya. O zamandan bu zamana nasıl değiştiğimi görmek bi yandan da sevindiriyor. Büyümüşüm ve benim tatlı blogum da benimle büyümüş diye :D

      Sil
  2. Her zaman yazılarına yorum yapamasam her yazını büyüük bir zevkle ve eğlenerek okuyorum,en sevdiğim bloggerlardan birisin :D Video çekmeye başladığını biliyordum fakat bir türlü bakmaya fırsatım olmadı ama şimdi hemen videolarını izlemeye başlayacağıım! :D Her neyse,nice mutlu yıllaraa! Sürekli blogunu yazıp bizi eğlenceli yazılarınla mutlu etmeye devam etmen dileğiyle!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sen de benim en sevdiklerimdensin. Senin adını yazacaktım fakat gerisi gelir diye yazamadım ama bil ki sen bana blog dünyasının kazandırdığı en mükemmel insanlardansın :*
      Ve çok teşekkür ederim kuzum :D

      Sil
  3. blog yazmak benim de hayatımda aldığım en doğru kararlardan biri. elimden geldiğince devam ettirmek istiyorum. size de uzun yıllar diliyorum blog dünyasında. umarım aynı bu şevkle yazmaya devam edersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, aynı dileklerim seninle olsun :')

      Sil
  4. E o zaman nice nice bloglu yıllara! ^_____^
    Şöyle de hoş bir tesadüf oldu anlatmazsam olmaz. Tam senin bu yazının üstüne yabancı bir blogun da iki yaşını doldurduğuyla yazısı denk geldi. Bir an acaba o blog da senin mi acaba diye düşünmedim değil :D http://imgur.com/a/6iuHG

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer!!
      Ama yok valla ben değilim. Hayatta en kötü olduğum şey yabancı dil :D

      Sil