29 Ocak 2016 Cuma

Hafta Sonu Dinlenmesi #6


Selaam!
Nasılsınız?
Allah'ım ben inanın çok mutluyum. Sonunda HSD'yi paylaşabiliyorum ya. En son Ekim sonunda paylaşmışım. Neyse. Sınavlardı, okuldu diyelim. :p
Tatilin son haftasına da girerken önerdiklerimi izlerseniz, okursanız, dinlerseniz ve bana yazarsanız çok sevinirim :')


Önereceğim film The Walk veya Tehlikeli Yürüyüş.
Bu bir biyografi filmi. 
1974 yılında Fransız ip cambazı Philippe Petit, kariyerinin belki de en tehlikeli denemesine girişir: Dünya Ticaret Merkezi kulelerinin arasındaki boşlukta yürümek! Philippe Petit, akıl hocası Papa Rudy'nin yardımı ve desteğiyle tüm engellere ve risklere meydan okuyarak kulelerin arasına ip gerip bu tehlikeli yürüyüşü gerçekleştirmeyi planlar. (Beyazperde'de kopyaladım.)
Ya feci derecede beğendim. Bana hayallerimden vazgeçmemeyi öğretti. Hayallerimin peşinden gitmem gerektiğini ve asla pes etmemeyi.
Kesinlikle izleyin. Lütfen izleyin.







Geçen ay başladım sanırım Shamless'a. Neden bilmiyorum acayip sevdim ve gece dörde kadar ilk dört bölümü izledim hemen.
Aslında neyi sevdiğimi biliyorum. Evet, sapık bir dizi. Yani çok açık. Ama ben Gallagher ailesinin bir arada tutunmaya çalışmasını sevdim. 
Kesinlikle izleyin derim ama açık sahnelerden rahatsız oluyorsanız izlemeyin bence. 





BU. KİTABI. OKUYUN!
Başka bir şey diyemiyorum inanın ya. 
Bir kitabı ben yazacak olsaydım bu seriyi seçerdim. *Zeynep sordu bu soruyu ve öyle yani :')*
Hem renkleri kullanmış yazar hem de zihin kontrolünü. 
Sizi yorumuma yönlendiriyorum.
Buraya tıklayın. 
  









Şarkıyı ilk yılbaşında duydum ve o günden sonra her gün dinlemeden edemedim. Tablete yükledim, okulda da dinledim. 





Bu şarkıyı da iki üç gün oldu keşfedeli. Nasıl güzel ya. Anasayfamda en son bunu dinlemişim. arada yanlışlıkla başlat tuşuna basıyorum şarkı çalmaya başlıyor e bari susmasın diye sonuna kadar devam ediyorum. :D


Bugünlük bu kadaar.
Umarım önerilerimi beğenirsiniz. 
İzlediğiniz, okuduğunuz ve dinlediğiniz varsa nasıl bulduğunuzla ilgili yorum yazın lütfen. :')
Ve izlerseniz de yorum yazın. Nasıl bulacağınızı merak ediyorum.


Bir sonraki yazıda görüşmek üzeree!

2 yorum:

  1. Yaa nasıl başlasam bilmiyorum google hesabı açmak için resmen üşenmeyip kalktım ve bilgisayarımı aldım^^ Senin seçimlerine güveniyorum ve film önerini kesinlikle izleyeceğim. Ve ah... Shamless... Evet, biraz "cesur" bir dizi ama bayılırım. Karanlık Zihinler yorumun da çok iyiydi. Bazı şeyler aklıma gelmese de sen söylemişsin. Zeynep kısmına gelirsek... Ne desem bilmiyorum çok duygulandım :'') *Zeynep sordu bu soruyu ve öyle yani :')* kısmını okuyunca öyle kocaman sırttım ki tahmin edemezsin dhsghdsagj Ya çok seviyorum seni, yorumlarını, blogunu, fotoğraflarını... Şimdi diğer yazılarını okumaya gidiyoruuum. (Bu HSDleri yapmaya devam et xx)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim hem de her yazdığın için
      Çok tatlısın 💕

      Sil