9 Kasım 2015 Pazartesi

Neler Okudum? #Ekim-2015


Selaam!
Nasılsınız?
Ben kötüyüm. Ay, kaç gündür matematik çalışıyorum. Beynim yanıyoor. 
Umarım sizler iyisinizdir.

Uzun süre rötarlı bir neler okudum yazısı geliyor. Aslında yazmayacaktım ama dedim, artık yazayım. 
Burayı boş bırakınca kendimi nedense bir vicdan azabı denizinde buluyorum. 
Neysee, başlayayım. 




Sanırım okula alışma dönemi geçirmişim bu ay. Geçen ayın mükemmelliği yok üzerimde.
Sadece dört kitap okumuşum.
 Ve hepsine de bayılmadım.
Yani Ekim ayı benim için oldukça verimsiz geçti.

Üzülerek söylüyorum ki sanırım Kasım ayı da verimsiz geçeceğe benziyor...








Mekanik Melek-Cassandra Clare 

1-9 Ekim
5/5

Resmen Mekanik Melek'i 9 günde okumuşum. Bu Cassie'ye ve bu güzel kitaba hakaret.

Kitap o kadar güzel ki... Beş yüz sayfa olmasına rağmen başına geçsem iki günde bitirirdim. Ama okul. Ah, pis okul.

Kitapta kafam karışmadı, çünkü bu dünyaya hakimdim. 
Karakterlere karşı aşk beslemedim. Nefret hissetmedim. Will'i sevdim. Zaten ben böyle esprilikli kişileri seviyorum. Tessa mıymıntı geldi biraz. Jem'i bilmiyorum.
Valla beğenmediğim bir nokta yoktu. Her şey çok güzeldi. 



Kuzey Masalı-Zeliha Eren

9-11 Ekim
4/5
Ya bu kitap içimi açtı. O pembe rengiyle falan acayip tatlıydı.
Ephesus'un iç ciltleriyle aşk yaşıyorum her seferinde.
Kitabı genel olarak beğendim.
Beğenmediğim noktaları yorumumda detaylıca açıkladım zaten.
Tur kitabımızdı. 
Ben sizi direk yoruma yönlendireyim. Tık tık.



Kağıttan Kentler-John Green

14-21 Ekim
4/5

Kitabın dili akıcıydı ama nedense ortalarda baya bir sıkıldım ve çok uzun bir sürede bitirdim.
JG arkadaşlık ilişkilerini çok güzel ele alıyor ve ben onun yarattığı arkadaşlıklara her zaman hayran kalıyorum. 

Ama bence KK, AYA'dan daha iyi. Sanki daha çok düşünülmüş gibi. İpuçları falan. 


Kitabı HSD'nde önermiştim. Bakmak isterseniz tık.

Tutku Oyunları-Aleatha Romig

23-31 Ekim
3/5

Kitabı sevmedim.

Baş kahraman Tony, Claire'e çok fazla tecavüzde, sözlü ve fiziksel şiddette bulunuyordu.

Tamam, kitabın başında uyarı vardı. Ama bilmiyorum.

Aslında beni rahatsız eden Claire'in bu davranışlara sessiz kalması. 
Bu kitabı sevmedim. Sıkılarak okudum. Bazı paragrafları okumadan geçtim. 
Bence gereksiz uzatılmıştı. Cidden. 
Sonda olaylar oldu. Ama sıfır heyecanla okudum çünkü kitap tüm hevesimi sömürdü.
Beğenmedim kısacası.


Evveeet!
Bu ay da böyle geçti. Pardon, geçen ay.
Bu aydan umutlu değilim. Malum sınav haftası -haftaları- falan. İnsanı baya zorluyorlar.
Umarım sınavlarda güzel not alabilirim. Umarım sizler de alırsınız.

bir sonraki yazımda görüşmek üzeree!

3 yorum:

  1. Tutku Oyunları ile ilgili millet ikiye bölündü :) Okuduğum birçok kitaptan akıcıydı. Bu yönünü sevdim ama dediğin gibi şiddet ve tecavüz içermesi hatta dozun çok yüksek olması da olumsuz yönüydü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başında yazar uyarmıştı, sorunum yoktu pek. Ama Claire'in her şeye rağmen boyun eğmesi sinir etti. Bir kadının tüm bunlara sessiz kalması.

      Sil