21 Ağustos 2015 Cuma

Hafta Sonu Dinlenmesi #3


Selaam!
Nasılsınız?
Ben iyiyim. Düşündüm de şimdi, cidden iyiyim.
Sadece bu yazıyı hemen yazmam ve donra dersin başına oturmam lazım. Okullar açılacak. :(
Ama yirmi sekizinde açılacakmış, biliyor muydunuz?
Her neyse.
Hemen konuya geçiyorum. :D
Bugün size önereceğim bir dizi olmayacak. Ama sanırım iki hafta sonra Game of Thrones önerebilirim. Bilmiyorum, önce izlemem lazım. :D *zaten başladım fakat üçüncü bölümdeyim daha.


Önereceğim kitap Kemikler Şehri. Aslında size seriyi de önerebilirim.
Beğenmeyenleri anlamıyorum diyemeyeceğim. Çünkü Harry Potter'dan esinlenerek yazılmaya başlandığı düşünülürse bazılarının okurken HP'nin aklına gelmesi yüzünden kitaba kapılamamaları olası. 
Ama eğer aranızda hala ben gibi okumayan varsa en yakın zamanda seriyi almanızı öneriyorum.
Hem yakında dizisi de çıkacak.
Ya ciddiyim ben bu kitabı da seriyi de çok sevdim. Gerçi daha yeni üçüncü kitaba geçtim ama, neyse. :D




Önerdiğim film ise geçen hafta (sanırım) izlediğim The Longest Ride. 
İnanılmaz güzeldi. Sophia ve Luke randevuya çıktığında yolda kaza yapmış bir adamı görüler. Adamın arabasından mektuplarla dolu bir kutu çıkar. 
İlk Sophia ve Luke'un hikayesini görüyoruz. Ardından Ira ve Ruth. Allah'ım Ira ve Ruth'un aşkı o kadar mükemmel o kadar duygu yüklü ki... Her onların sahnesi geldiğinde inanın gözlerim doluyordu.
Kesinlikle izlemeniz gerektiğini düşünüyorum.
İzleyin ve bana yorum atın. Çünkü film accayip güzel.
*Bu arada ben Dylan'ın yerinde olsam, O'Brien olandan bahsediyorum, Britt başkalarıyla öpüştüğü için Denizli'de kendi halinde yaşayan Selen adlı kızın yanına gelirdim. Bir tavsiye olsun sana Dylancığım.



Bakın, bu da filmden bir gif.
Duygusallaştım.
Ağlıyçam.





Müziği dinlemenizi tabi ki de öneriyorum. Bilmiyorum belki sevmeyen olur ama sevin bence. Çünkü çok güzel.

Bir HSD'nin daha sonuna geldik. 
Dediğim gibi iki haftada bir yayınlıyorum. Ve bu aralar blogumla daha fazla ilgilenmeye başladım. Bu beni çok mutlu ediyor. Yarın da birinci yılım doluyor zaten. Bunun hakkında özel bir yazı tabi ki gelecek. :D

Size sorularım şunlar;
*cevap verirseniz çok sevinirim.
İlk olarak Kemikler Şehri'ni okudunuz mu? Benim gibi beğendiniz mi peki? 
İkincisi The Longest Ride izlemediyseniz kesinlikle izleyin. İzleyenlerden de bir yorum alırsam şahne olur.
Üçüncü ve son olarak da Hafta Sonu Dinlenmesini seviyor musunuz? Bu fikir benim içime yattığı gibi sizin içinize de yattı mı?

İşte bu kadar. 
Bana ulaşmak isterseniz İnstagramim için tık tık.

Yarın görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder