7 Eylül 2014 Pazar

Duvarların Dili Olsa-Alice Clayton (Yorum)

Orjinal Adı: Wallbanger
Yayınevi: Dex Plus
Sayfa Sayısı: 407
Goodreads Puanı: 4,19
Seri: Cocktail #1

Bazen duvarlar o kadar incedir ki tutku aradan sızıverir.
"Ah, tanrım."
Tak.
"Ah, aaahhh."
Tak tak.
Neler oluy...
"Oh, aahh, çok iyi!"

Caroline, San Francisco'daki yeni dairesinde ilk uykusundan işteböyle uyandı. Çapkın komşusunun adeta küçük bir haremi vardı. Her gece başka bir kadınla, Caroline'ın yatak başındaki tabloyu kafasına düşürecek kadar hızla duvarları gümbürdetiyordu. Hatta Caroline'ın kedisi Clive bile bu seslere kayıtsız kalamamış, düz duvara tırmanmaya başlamıştı. Artık uyku haramdı. Kapı deliğinde nöbet tutmasına rağmen bu gizemli adamın neye benzediğini bir türlü göremiyor, meraktan ve sinirden çıldırıyordu. En sonunda, bir gece, bu tantanaya daha fazla dayanamayıp hışımla adamın kapısını çaldı. İlk görüşte aşk, hiç bu kadar eğlenceli, komik ve tutkulu yazılmamıştı…

BENİM YORUMUM
Hey! 
Sonunda kitap yorumu yazabildim. Tamam, lütfen beni kütüklerle kovalamayın ama kendimi kaptıracağım bir kitap bulamadım. :( 
Bu kitapta da kaptıramadım. Ama neyse...


Tanıtımdan da okuduğumuz gibi Caroline patronu Jillian'ın eski dairesine taşınmıştır. Çok güzel ve rahat bir dairedir. Ama bunu geceleri için söyleyemeyeceğiz çünkü Caroline tarafından adlandırılan "Duvardelen" geceleri duvarları gümletiyordur. Caroline bir susar, iki susar fakat üçüncüsünde komşusunun kapısını yumruklar. Açar ağzını yumar gözünü ve ağzına geleni söyler. Meşhur Simon Duvardelen bu kızdan etkilenir. Ve çiftimiz bir partide karşılaşınca ateşkes imzalamaya karar verirler.


Kitapta dedikleri kadar komik sahne var mıydı? Vardı. Güldürdü mü? Güldürdü. Ve ayrıca eminim herkesin kitaptaki tek aşkı Clive. Bu Clive bir kedi. Aynen. Bir kedi. :D

Caroline'dan pek hoşlanmadım çünkü kendi bedenindeki bölgelere (bknz: Alt Kattaki Caroline) isim takıyor. Hatta Simon'ınkine bile takmaya çalıştı bir kere (Çikita). Ayrıca sanki hayatı buna bağlıymış gibi sürekli Or'undan bahsedip durdu. Bu arada söyleyeyim Or, Caroline'ın orgazmları. Sürekli Or'dan bahsetmese eminim daha eğlenceli bir kitap olacaktı. :3

Simon'ınsa hamaratlığına bayıldım. Bulaşıkları yıkaması, Caroline'a yardım etmesi çok hoştu. 

Ama Caroline sanki Simon'ı sevmiyordu, çünkü sürekli, sürekli OR'undan bahsediyordu. Cidden bir süre sonra baydı.

“Kahrolası Duvardelen” diye tısladım.
“Kahrolası Pembe Gecelikli Kız.”

Bana gülümsüyor.. Bende ona gülümseyebilirim, öyle değil mi? 

2 Karavan: Ortalamanın altındaydı, zaman kaybı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder